KLANTTEVREDENHEID

 

Buijs Administraties hanteert een klantgerichte benadering waarin de wensen van de klant centraal staan. Zij onderzoekt alle mogelijke opties, denkt mee en brengt een advies uit, maar werkt alleen verder als de klant zich hier optimaal in kan vinden. Transparantie staat hier in het verlengde. 

In het geval van beschermmaatregelen kan het soms zo zijn dat de wensen van klant (rechthebbende) niet (geheel) worden uitgevoerd, omdat dat leidt tot onwenselijke situatie voor de klant zelf. 

Zonder openheid en eerlijkheid is er geen vertrouwen en kan er geen basis worden gelegd voor goed overleg. Wederzijds respect is een vereiste en van wezenlijk belang.
Indien een klant zich niet gerespecteerd voelt, kan hij of zij dit ten alle tijde aangeven. Er zal dan  worden gekeken naar een andere mogelijkheid om de klant tegemoet te komen. Een klant heeft  het recht op inzage in de lopende werkzaamheden. Het is zijn/haar onderneming dus moet de mogelijkheid altijd bestaan dat de klant het proces kan inzien. Dit draagt bij aan het proces van het bouwen aan vertrouwen wat zal zorgen voor een bevredigende en onbezorgde gevoelsbeleving van de klant. Dit zal op zijn beurt weer zorg dragen voor een positieve beleving ten opzichte van Buijs Administraties.

Wilt u meer weten?
Neem vrijblijvend 
contact met ons op.

LEES VERDER


Bedrijfsadministratie – Beschermingsbewind – Curatele – Mentorschap

Op al onze diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.
Deze worden op aanvraag verstrekt.
2024 @ Buijs Administraties